Menu

POLGÁRMESTERI HIVATAL

Általános információk:

Cím: 3000 Hatvan, Kossuth tér 2.

Postacím: 3001 Hatvan, Pf.: 26.

Telefon: 37/542-300 | Fax: 37/345-455

E-mail: jegyzo@hatvan.hu

 

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

Telefon: 37/542-300

E-mail: ugyfelszolgalat@hatvan.hu

 

Ellenőrzött bejelentés:

Az ellenőrzött bejelentés céljából közzétett e-mail cím:
bejelentes@hatvan.hu

 

Ügyfélfogadási rend

Kérjük a Tisztelt Ügyfeleket – tekintettel az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó koronavírus járvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében –, hogy amennyiben az egyéni érdekeiket nem sérti, vagy veszélyezteti, az ügyeik intézése során az elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben.
A Hatvani Polgármesteri Hivatal ügyintézői telefonon és a hivatali e-mail címeken keresztül továbbra is megadják a kellő felvilágosítást és az ügyfelek rendelkezésére állnak. Az egyes szervezeti egységek és ügyintézők elérhetőségei megtalálhatóak a www.hatvan.hu internetes oldalon az Ügyintézés / Polgármesteri Hivatal menüpontban.

A hivatal 3000 Hatvan, Kossuth tér 2. szám alatti épületében 2020. június 15. napjától személyes ügyintézésre csak az Ügyfélszolgálaton van lehetőség az alábbiak szerint:
Hétfő, kedd, szerda, csütörtök 8.00 órától 16.00 óráig
Péntek 8.00 órától 12.00 óráig

Az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodán (3000 Hatvan, Bezerédi u. 2.) az ügyfélfogadás az eredeti rend szerint működik azzal, hogy a személyes ügyintézés során a helyiségben egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat. Az ügyfélfogadási rend a következő:
Hétfő, szerda, péntek 8.00 órától 12.00 óráig
Kedd, csütörtök 12.00 órától 16.00 óráig

Az ügyfélszolgálatokon történő tartózkodás idején az ügyfelek kötelesek a szájat és az orrot eltakaró eszközt (például orvosi maszk, sál, kendő) viselni.
A személyes ügyintézés során továbbá be kell tartani az Operatív Törzs által javasolt, a személyek közötti legalább 1,5 méter védőtávolságot.

A hivatal házipénztárának működése felfüggesztésre került. A pénztárból kifizetendő juttatások postai úton kerülnek kifizetésre.

Az ügyfélfogadási rend módosulása miatt felmerülő esetleges kellemetlenségekért ezúton is a Tisztelt Ügyfelek szíves megértését kérjük!

 

HIVATALI ELÉRHETŐSÉGEK

 

Szabályzatok:

Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat

Közterületi térfigyelő kamerarendszer adatkezelési szabályzata

A Hatvani Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásra nyitva álló helyiségeiben működő kamerarendszer üzemeltetésére vonatkozó szabályzat

Információátadási szabályzat

Egyéb dokumentumok:

Adatvédelmi Tájékoztató

Közterületi térfigyelő rendszer

Személyszállítási közszolgáltatási tevékenységéről szóló összevont jelentés

Nyilvántartás a várakozási díjakból és pótdíjakból eredő bevételekről, valamint azok felhasználásáról

Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződés

Hatvan városban található ivókutak, közkifolyók

Zöldülő város

Kedvezmények

Hírek, Információk

HATVANI HACS

Kalandbringa