POLGÁRMESTERI HIVATAL
Általános információk:
Cím: 3000 Hatvan, Kossuth tér 2.
Postacím: 3001 Hatvan, Pf.: 26.
Telefon: 37/542-300 | Fax: 37/345-455
E-mail: jegyzo@hatvan.hu
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon: 37/542-300
E-mail: ugyfelszolgalat@hatvan.hu
Ellenőrzött bejelentés:
Az ellenőrzött bejelentés céljából közzétett e-mail cím:
bejelentes@hatvan.hu
Ügyfélfogadási rend
2021. július 7. napjától a Hatvani Polgármesteri Hivatalban személyes ügyintézésre csak az Ügyfélszolgálaton van lehetőség az alábbiak szerint:
A hivatal 3000 Hatvan, Kossuth tér 2. szám alatti épületében az ügyfélfogadási rend az alábbi:
Az Ügyfélszolgálaton intézendő ügyek esetében:
Hétfő, kedd, szerda, csütörtök 7.30 órától 16.00 óráig
Péntek 7.30 órától 13.30 óráig
Egyéb szervezeti egységek által intézendő ügyek esetében:
Hétfő, szerda 7.30 órától 16.00 óráig
Péntek 7.30 órától 13.30 óráig
Újhatvani Ügyfélszolgálati Iroda (3000 Hatvan, Bezerédi u. 2.) ügyfélfogadási rendje az alábbi:
Hétfő, szerda, péntek 8.00 órától 12.00 óráig
Kedd, csütörtök 12.00 órától 16.00 óráig
A hivatal munkarendjében igazgatási szünet kerül elrendelésre 2021. év július hó 19. napjától 2021. év augusztus hó 22. napjáig. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal ügyeleti rend szerint működik.
Ezúton kérjük a Tisztelt Ügyfeleket, hogy amennyiben az egyéni érdekeiket nem sérti, vagy veszélyezteti, az ügyeiket az igazgatási szünet időtartamán kívül kérelmezzék és intézzék.
Az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodában az igazgatási szünet teljes időtartama alatt szünetel az ügyfélfogadás.
Adatvédelmi tisztviselő: dr. Takács Gábor e-mail: adatvedelem@hatvan.hu
Szabályzatok:
Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
Közterületi térfigyelő kamerarendszer adatkezelési szabályzata
Egyéb dokumentumok:
Közterületi térfigyelő rendszer
Személyszállítási közszolgáltatási tevékenységéről szóló összevont jelentés
Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződés
Hatvan városban található ivókutak, közkifolyók