POLGÁRMESTERI HIVATAL
Általános információk:
Cím: 3000 Hatvan, Kossuth tér 2.
Postacím: 3001 Hatvan, Pf.: 26.
Telefon: 37/542-300 | Fax: 37/345-455
E-mail: jegyzo@hatvan.hu
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon: 37/542-300
E-mail: ugyfelszolgalat@hatvan.hu
Ellenőrzött bejelentés:
Az ellenőrzött bejelentés céljából közzétett e-mail cím:
bejelentes@hatvan.hu
Ügyfélfogadási rend
Kérjük a Tisztelt Ügyfeleket – tekintettel az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó koronavírus járvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében –, hogy amennyiben az egyéni érdekeiket nem sérti, vagy veszélyezteti, az ügyeik intézése során az elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben.
A Hatvani Polgármesteri Hivatal ügyintézői telefonon és a hivatali e-mail címeken keresztül továbbra is megadják a kellő felvilágosítást és az ügyfelek rendelkezésére állnak. Az egyes szervezeti egységek és ügyintézők elérhetőségei megtalálhatóak a www.hatvan.hu internetes oldalon az Ügyintézés / Polgármesteri Hivatal menüpontban.
A hivatal 3000 Hatvan, Kossuth tér 2. szám alatti épületében 2020. november 5. napjától személyes ügyintézésre – az étkezési térítési díj befizetését kivéve – csak indokolt esetben, kizárólag az ügyintézővel telefonon előzetesen egyeztetett időpontban van lehetőség az Ügyfélszolgálaton
hétfői, szerdai és pénteki napokon 7.30 órától 12.00 óráig.
Az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodán (3000 Hatvan, Bezerédi u. 2.) 2020. november 5. napjától személyes ügyintézésre szintén csak indokolt esetben, kizárólag az ügyintézővel telefonon előzetesen egyeztetett időpontban van lehetőség. A helyiségben egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat. Az ügyfélfogadási rend a következő:
Hétfő, szerda, péntek 8.00 órától 12.00 óráig
Kedd, csütörtök 12.00 órától 16.00 óráig
A járványügyi készültségi időszak védelmi intézkedéseiről szóló 431/2020. (IX. 18.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdés h) pont ha) alpontja alapján az ügyfélszolgálatokon történő tartózkodás idején az ügyfelek kötelesek orvosi maszkot, munkavédelmi maszkot, illetve textil vagy más anyagból készült maszkot olyan módon viselni, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje.
A személyes ügyintézés során továbbá be kell tartani az Operatív Törzs által javasolt, a személyek közötti legalább 1,5 méter védőtávolságot.
A hivatal házipénztárának működése felfüggesztésre került. A pénztárból kifizetendő juttatások postai úton kerülnek kifizetésre.
Az ügyfélfogadási rend módosulása miatt felmerülő esetleges kellemetlenségekért ezúton is a Tisztelt Ügyfelek szíves megértését kérjük!
Szabályzatok:
Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
Közterületi térfigyelő kamerarendszer adatkezelési szabályzata
Egyéb dokumentumok:
Közterületi térfigyelő rendszer
Személyszállítási közszolgáltatási tevékenységéről szóló összevont jelentés
Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződés
Hatvan városban található ivókutak, közkifolyók